Selamat Menempuh Semester 2 2010/2011

Kepada semua pelajar Kejuruteraan Kimia USM Kampus Kejuruteraan, pihak kepimpinan ChESS dengan ini mengucapkan Selamat Datang ke semester baru sidang ini.
Diharapkan anda semua lebih bersemangat untuk belajar sambil memenuhkan ruang masa yang ada dengan pelbagai aktiviti terutamanya kelolaan ChESS sidang ini. Kami menantikan sokongan dan kerjasama dari anda semua!

Sekitar KiKEK 2010

Sekitar KiKEK 2010

Got First in NACES’ Technical PowerPoint® Presentation

The National Chemical Engineering Symposium, (NACES) is an annual event organised by the undergraduate students in Chemical Engineering in universities all over Malaysia.
This year, Universiti Teknologi MARA, UiTM was chosen as the host for NACES2010 under the theme of Green Technology. (copied from SCE Website here)

Makluman Chemical Night 2010

Untuk makluman semua, tarikh Chemical Night terpaksa ditukar kepada 31 Mac atas sebab-sebab tertentu. Antaranya ialah:

1 - Dekan dan timbalan-timbalan dekan ada kelapangan pada tarikh baru tersebut, tarikh sebelum ini terpaksa ditukar kerana mereka dipanggil untuk menghadiri program USM (Apex).

2 - Jika dilanjutkan lagi tarikh Chemical Night, banyak test akan dibuat pada mnggu-minggu akhir semester.

3 - Untuk makluman juga, Chemical Night tidak dapat dibuat awal dari tarikh 25 Mac yang dulu kerana Dewan Utama ditutup untuk Majlis Konvokesyen.

Harap maklum dan segala kesulitan amat dikesali.

0 comments to “ Makluman Chemical Night 2010 ”

Post a Comment